Новорічний розпродаж продовжено! Детальніше

Цілеспрямована
допомога захисникам
Якісне автоскло на будь-яке авто!

Умови повернення:

Для повернення товару належної якості мають бути дотримані такі умови:

1. Термін повернення до 14 днів із дати реалізації
2. Товар має бути без слідів установки, без механічних пошкоджень, без слідів обробки автохімією
3. Стікер нашої компанії повинен залишатися на товарі без ознак, що його відклеювали та приклеювали назад.
4. Оригінальні товари не підлягають поверненню

Варіанти відправки повернення на наш склад:

1. Привезти на один із наших складів:

м. Київ, вул. Березняківська,17А
м. Харьків, вул.Озерянська, 8/10
м. Львів, вул. Зелена,407А
м. Одеса, вул. Бугаївська, 21/50
м. Дніпро, вул. Алана Шепарда (Суворова), 35Д

2. Кур'єром по Києву (платна послуга)

3. Повернення товару через  водія АвтоБосс:

Послуга платна, якщо водій здійснює виїзд виключно для повернення товару за запитом клієнта. 
У разі доставки іншого замовлення повернення приймається безкоштовно

4. Перевізниками Нова Пошта або САТ (відправку та страховку на повну суму сплачує клієнт)

Рекламація

Прихований заводський брак, виявлений після встановлення на автомобіль - до повернень з рекламації відносяться всі випадки, 

коли скло вже не придатне для повторного продажу та встановлення. 

Прихований заводський дефект був виявлений відразу після установки на авто або у термін до 14 днів з дати продажу.

Виняток:

1.Тріщина на склі,

2.Скол,

3.Подряпина,

4.Неправильний вигин, геометрія скла, прилягання скла до кузова, та/або неправильне розміщення додаткового обладнання відносно кузова, на авто після ДТП. 

Строк розгляду претензій - Термін розгляду рекламаційних випадків – 14 днів, але усі випадки розглядаються індивідуально, тому, термін розгляду може змінитися.

Можливі рішення по рекламації:

  1. Надання знижки на скло у розмірі, запропонованому клієнтом (після погодження).
  2. Надання знижки на скло у розмірі, запропонованому відділом постачання.
  3. Повернення скла на склад у цілому і неушкодженому стані (за винятком дефекту) та повернення вартості скла у вигляді заліку для наступних замовлень.

Умови розгляду претензій:


Клієнт звернувся до відділу продажу, коли скло встановлене на автомобіль.

1. Для розгляду рекламації необхідно надати:
  • Заповнений бланк претензії Скачати Бланк Претензії
  • Загальне фото авто
  • Фото таблички з VIN-кодом авто
  • Фото скла, встановленого на автомобіль.
  • Фото логотипа виробника на склі.
  • Фото прихованого заводського дефекту (вигляд з салону, з місця водія за кермом).
  • Відео з усіма зазначеними даними (за бажанням).

2. У разі спотворення скла необхідно надати фото, зроблене з місця водія в салоні автомобіля. 

На знімку має бути об'єкт (стенд) із чіткими геометричними лініями для наочного демонстрування дефекту.

3. Розглядаються дефекти, які попадають в зону огляду водія (Зона А). Зона В - у цій зоні оптичні викривлення не нормуються.

Відповідно до процедури оцінки дефектів якості продукції, визначеної на підставі «Положення № 43 Європейської економічної комісії ООН (ЄЕК ООН) - Єдине положення, що стосуються схвалення безпечних матеріалів для скла та їх встановлення в транспортних засобах». Була визначена "зона B", в якій оптичні дефекти допустимі більшою мірою, ніж у зоні, позначеній як "зона A".

 Позначена на малюнку лобового скла, «Зона B», визначається як область, що проходить, на відстані 35 мм, паралельно останній крапці «шовкографії з крапок», для нижньої, правої та лівої сторін, і 50 мм для верхнього краю. Можливість оптичних спотворень в цій області продиктована технологічним процесом виробництва скла з шовкографією.


4. Претензії щодо порушення геометрії скла не розглядаються у разі встановлення скла на відновлений після ДТП автомобіль


До ухвалення рішення щодо рекламації скло залишається у клієнта. У разі позитивного рішення повернення здійснюється за рахунок АвтоБосс
або скло може залишитися у клієнта (за погодженням). Про результати розгляду менеджер повідомить клієнта.
Датою прийняття претензії до розгляду вважається день надання клієнтом усіх необхідних фотографій та повністю й правильно заповненого бланку претензії.
Претензії, оформлені з помилками або неповністю, до розгляду не приймаються.

Про рішення менеджер з продажу додатково проінформує клієнта.
Датою прийому претензії на розгляд - вважається дата надання клієнтом менеджеру всіх необхідних фотографій.
Адреса для прийому звернень та фотографій з рекламацією:  sales@autoboss.ua