Volkswagen Tiguan 2024 вже на дорогах! Детальніше
Умови повернення:
Для повернення товару належної якості мають бути дотримані такі умови:
1. Привезти на один із наших складів:
м. Київ, вул. Березняківська,17А
2. Кур'єром по Києву (платна послуга)
3. Повернення товару через водія Автобос:
Якщо є перезамовлення, вартість повернення складає 100 грн.
Якщо перезамовлення на інше скло відсутнє, вартість повернення складає 200 грн.
4. Перевізниками Нова Пошта або САТ (відправку та страховку на повну суму сплачує клієнт)
Рекламація
До повернень з рекламації відносяться всі випадки, коли скло вже не придатне для повторного продажу та встановлення.
Дефект був виявлений відразу після установки на авто або через якийсь термін.
Термін розгляду претензій - усі випадки розглядаються у індивідуальному порядку.
Термін розгляду рекламаційних випадків – до 14 днів.
Умови розгляду претензій
Клієнт звернувся до відділу продажу, коли скло встановлене на автомобіль.
Заповнений бланк претензії Скачати Бланк Претензії Загальне фото авто Фото таблички з VIN-кодом авто Фото скла, встановленного на автомобіль Фото логотипа виробника Фото заводського браку на склі, яке зроблене з салону, з місця водія за кермом Відео на якому зафіксовані всі вищеперелічені дані (не обов’язково)
2. У випадку спотворення скла, клієнту необхідно зробити фото з салону з місця водія за кермом навпроти цегляної стіни або інших об'єктів із чіткими геометричними лініями для явного виявлення дефекту.
3. Розглядаються дефекти, які попадають в зону огляду водія (Зона А та зона В), окрім зони С - 25мм від межі канта (у цій зоні оптичні викривлення не нормуються).
Відповідно до сертифікації Правила № 043-00 не всі зони огляду, що мають легке спотворення підпадають під сертифікацію і відповідно не є браком.
Наприклад, допускається оптичне спотворення +7 мм (6') та зміщення вторинного зображення 123 мм (25').
4. Претензії щодо порушення геометрії скла не розглядаються у разі встановлення скла на відновлений після ДТП автомобіль
Про рішення менеджер з продажу додатково проінформує клієнта.
Датою прийому претензії на розгляд - вважається дата надання клієнтом менеджеру всіх необхідних фотографій.
Адреса для прийому звернень та фотографій з рекламацією: sales@autoboss.ua