Акційна пропозиція на лобове скло для PEUGEOT 301 (2012-) Детальніше

Якісне автоскло на будь-яке авто!

Умови повернення:

Для повернення товару належної якості мають бути дотримані такі умови:

1. Термін повернення до 14 днів із дати реалізації
2. Товар має бути без слідів установки, без механічних пошкоджень, без слідів обробки автохімією
3. Стікер нашої компанії повинен залишатися на товарі без ознак, що його відклеювали та приклеювали назад.
4. Оригінальні товари не підлягають поверненню

Варіанти відправки повернення на наш склад:

1. Привезти на один із наших складів:

м. Київ, вул. Березняківська,17А
м. Харьків, вул.Озерянська, 8/10
м. Львів, вул. Зелена,407А
м. Одеса, вул. Бугаївська, 21/50
м. Дніпро, вул. Алана Шепарда (Суворова), 35Д

2. Кур'єром по Києву (платна послуга)

3. Повернення товару через  водія АвтоБосс:

4. Перевізниками Нова Пошта або САТ (відправку та страховку на повну суму сплачує клієнт)

Рекламація

До повернень з рекламації відносяться всі випадки, коли скло вже не придатне для повторного продажу та встановлення.
Дефект був виявлений відразу після установки на авто або через якийсь термін.
Термін  розгляду претензій - усі випадки розглядаються у індивідуальному порядку.
Термін розгляду рекламаційних випадків – до 14 днів.

Умови розгляду претензій


Клієнт звернувся до відділу продажу, коли скло встановлене на автомобіль.

1. Клієнт повинен надати:
  • Заповнений бланк претензії Скачати Бланк Претензії
  • Загальне фото авто
  • Фото таблички з VIN-кодом авто
  • Фото скла, встановленного на автомобіль
  • Фото логотипа виробника
  • Фото заводського браку на склі, яке зроблене з салону, з місця водія за кермом
  • Відео на якому зафіксовані всі вищеперелічені дані (не обов’язково)

2. У випадку спотворення скла, клієнту необхідно зробити фото з салону з місця водія за кермом навпроти цегляної стіни або інших об'єктів із чіткими геометричними лініями для явного виявлення дефекту.

3. Розглядаються дефекти, які попадають в зону огляду водія (Зона А). Зона В - у цій зоні оптичні викривлення не нормуються.

Відповідно до процедури оцінки дефектів якості продукції, визначеної на підставі «Положення № 43 Європейської економічної комісії ООН (ЄЕК ООН) - Єдине положення, що стосуються схвалення безпечних матеріалів для скла та їх встановлення в транспортних засобах». Була визначена "зона B", в якій оптичні дефекти допустимі більшою мірою, ніж у зоні, позначеній як "зона A".

 Позначена на малюнку лобового скла, «Зона B», визначається як область, що проходить, на відстані 35 мм, паралельно останній крапці «шовкографії з крапок», для нижньої, правої та лівої сторін, і 50 мм для верхнього краю. Можливість оптичних спотворень в цій області продиктована технологічним процесом виробництва скла з шовкографією.


4. Претензії щодо порушення геометрії скла не розглядаються у разі встановлення скла на відновлений після ДТП автомобіль


До рішення щодо рекламації, клієнт залишає скло у себе. У разі позитивного рішення, повернення здійснюється за рахунок продавця або залишається у клієнта.

Про рішення менеджер з продажу додатково проінформує клієнта.
Датою прийому претензії на розгляд - вважається дата надання клієнтом менеджеру всіх необхідних фотографій.
Адреса для прийому звернень та фотографій з рекламацією:  sales@autoboss.ua