Авторизуйтесь у B2B-кабінеті: www.shop.autoboss.ua, оберіть товар, додайте в кошик і оформіть замовлення.
2. Чи можливо замовити скло, якого немає в наявності?›
Можливо оформити заявку «під замовлення». Менеджер повідомить терміни поставки.
3. Які способи доставки доступні?›
Доставка по Україні власною логістикою АвтоБосс. Працюємо також із перевізниками: Нова пошта, SAT, Cat Cargo.
4. Як відстежити замовлення?›
Потрібно звернутися до менеджера.
5. Які способи оплати приймаєте?›
Готівкова, безготівкова (безготівковий розрахунок, оплата через термінал (POS), оплата за посиланням / QR-кодом).
6. Як працює відтермінування платежу?›
Для постійних клієнтів із великим обсягом закупівель використовується спосіб оплати — відтермінування платежу. Для оформлення договору потрібно звернутися до менеджера.
7. Як підібрати скло за VIN автомобіля?›
Заповніть поля у VIN пошуку. З вами зв'яжеться наш менеджер https://autoboss.ua/
Так, якщо воно ще не відвантажено. Зверніться до менеджера.
11. Можливо повернути товар?›
Так. Термін повернення до 14 днів із дати реалізації, товар має бути без слідів установки, без механічних пошкоджень, без слідів обробки автохімією, стікер нашої компанії повинен залишатися на товарі без ознак, що його відклеювали та приклеювали.
12. Що робити, якщо товар виявився не якісним?›
Якщо прихований заводський дефект був виявлений відразу після установки на авто або у термін до 14 днів з дати продажу, можливо подати рекламацію у відділ продажів.
13. Як отримати звірку?›
Зайдіть в свій онлай-кабінет у розділі «Звірка», обравши необхідний період, сформуйте звірку по вашим замовленням. Якщо є додаткові питання, зверніться до менеджера.
14. Як оформити договір?›
На сайті у розділі «Співробітництво» можете скачати і ознайомитись з договором і при необхідності заповнити заяву про приєднання та направити її оригінал до нас в офіс для підписання.
15. Що робити, якщо при доставці товару виявили дефект?›
Потрібно зробити помітку в акті прийому про характер дефекту і залишити скло у водія. Якщо ви бажаєте залишити скло у себе для подальшого продажу, то після помітки у акті, зробіть фото дефекту і зверніться до менеджера для запиту про можливу знижку.
16. Чи можна отримати знижку, якщо аналогічний товар дешевший у іншого постачальника?›
Якщо ви знайшли необхідний товар у іншого постачальника за меншу вартість, можете зробити скрін цієї позиції і надіслати нам для погодження знижки.
Дякуємо!
Ваша заявка відправлена. Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.